Search This Blog

Saturday, January 26, 2008

Συλλεκτικό Ρολόϊ...

Σε μαγαζί της Μακρινίτσας

7 comments:

Anonymous said...

γιατἰ δεν ανοἰγεις ἐνα λογαρισμὀ στο flickr? εἰναι μἰα ευκαιρἰα να βλἐπουν κι ἀλλα ἀτομα τις φωτογραφἰες σου αλλἀ κι εσὐ τις δικἐς τους. Η διεὐθυνσἠ μου εἰναι http://www.flickr.com/photos/atreverseesvivir/
ελπἰζω να σε δω στα μἐρη μου! οι φωτογραφἰες σου ειναι πολυ ὀμορφες!

Baba Au Rum Bar said...

Πραγματικά όμορφες φωτό!
Αν θέλεις τσέκαρε το
www.drink-o-logy.blogspot.com

Blonde said...

Υπέροχη, πραγματικά, φωτό.

Alkmini said...

με ειχε εντυπωσιασει και μενα στο Πηλιο ο σεβασμος στο περιβαλλον και στη φυση. οι ξυλινες ταμπελες και η απουσια νεον και πλαστικου.
πολυ ομορφο το ρολοι.

maya said...

στην μακρινίτσα μας πήγαιναν οι γονείς μου μικρή... ελπίζω να υπάρχει ακόμη η ομορφιά που θυμάμαι και αποτύπωσες εδώ.

:)))))))))

Epicuros said...

@kate: To έχω υπ' όψη μου το flickr αλλά εκεί έχω δει εκπληκτικές φωτογραφίες και δεν τολμώ την σύγκριση...

@Drink-o-logy: Το είδα. Πολύ καλό για το είδος του. Μόνο που εγώ είμαι λίγο άσχετος απ' αυτή την επιστήμη...

@Lianne: Ευχαριστώ...

@Aliki: Είναι μία εθνική όαση το Πήλιο. Σαν να ανήκει σε άλλη χώρα!

ola de palabras... said...

Ακόμα μια μεγάλη μου αδυναμία. Ρολόγια. Όχι χειρός. Όλα τα υπόλοιπα εκτός από χειρός.